JAK SI PRIMA UŽILA SVŮJ PRVNÍ „DEN JAZYKŮ“  

      Zde uvádím pro ilustraci několik názorů žáků I. NG na jejich práci v letošním projektu „Včely“, do něhož se naše gymnázium zapojilo v rámci e-Twinningu. Žáci se dozvěděli mnoho nového o včelím společenství, o práci včelaře či druzích medu, … Četli jsme, tvořili, zpívali, povídali si a užili si legraci (viz fotky). Věřím, že některé z níže uvedených „perel“ se objeví třeba i v jejich maturitní „slátanině“. Posuďte sami :o)               

                                                                                                                                              ZV

     Ve středu 26. 9. 2018 se uskutečnil projekt o včelách. Částí našeho programu bylo vyrábění a čtení o včelách s naší třídní paní učitelkou Zdenkou Vavruškovou. Rozdělili jsme se na dvě skupiny, jedna skupina vyráběla pexeso a ta druhá tvořila leporelo. Paní učitelka nám k tomu četla knihu „Medové příběhy“. Projekt o včelách se nám moc líbil a skvěle jsme si to užili.

                                                                                      Sára Šídlová, Tereza Hunešová a Barbora Fryšová

     Na letošním dni jazyků byl program „Včela“. Měli jsme na výběr vyrobit leporelo podle pohádky „Jak štěňátko dostalo chuť na med“, nebo pexeso, které mělo souviset se včelami. Paní učitelka nám mezi tím, co jsme vyráběli, četla knížku „Medové příběhy“. Moc se nám to líbilo a těšíme se na další den jazyků.

                                                                                                                           Lukáš Sellner a Matěj Čada

     S paní učitelkou Kochrdovou jsme byli v jazykovce na počítačích. Nejprve jsme vybarvovali včely, za které jsme dostali odměny. Pak jsme si vyráběli včelí maňásky. Také jsme zpívali anglickou včelí písničku, kterou se máme naučit nazpaměť. Nakonec jsme i tancovali a zpívali. Den jsme si užili.

                                                                                    Erika Zimová, Martina Kopencová, Rosalie Šimková

     První dvě hodiny jsme byli pohromadě, pak jsme se rozdělili na dvě části. Část šla s paní učitelkou Vavruškovou a část s paní učitelkou Kochrdovou, poté jsme se vyměnili. S paní učitelkou Kochrdovou jsme vymalovávali včely, poté jsme vystřihávali prstýnky (mohli jsme si vybrat mezi 2 velkými, nebo 4 malými). První hodinu jsme si mohli pouštět písně, druhou už ne. Já jsem si včelu vybarvil ve stylu „Iron-mana“ :o)                                                                                                              

                                                                                                                                                Jakub Vlček

Práce s paní Kochrdovou: Líbilo se nám, že jsme si mohli pustit písničky k práci a hned to bylo lepší. Taky se mi líbilo bludiště, protože mám bludiště rád. Jinak to bylo hezký. Nelíbilo se mi: vybarvování, lepení a kreslení nemám moc rád.

Práce s paní Melounkovou: Líbilo se mi, že to bylo zas něco jiného. Hlavně se mi líbilo vybarvování včely. Též bylo hezké vědět, kde co včela má. Nelíbilo: Byly chvíle, kdy jsem se trošku nudil.

Práce s paní Vavruškovou: Určitě se myslím, že se každý zabavil a byla u toho velká legrace. Hezké bylo čtení paní učitelky. Mělo to hezkou atmosféru. Bylo to vtipné. Nelíbilo: Po chvíli nebylo co dělat, protože někteří už to měli rychle hotové.

                                                                                                                                                 Honza Hryzbil a Martin Hanus