21. 6. Moderní metody výuky přírodovědných předmětů
Zveme všechny učitele přírodovědných předmětů na mezinárodní online seminář, který pořádáme společně s učiteli z Městského střediska pro vzdělávání učitelů v Bydgoszcz v rámci projektu Erasmus+ SCIENCE. Náplní semináře budou převážně moderní výukové metody založené na zkušenostech a experimentování. Dále půjde Číst dále …
Finanční gramotnost
Dne 30. května se vyšší gymnázium zúčastnilo přednášky o finanční gramotnosti. Dozvěděli jsme o bezpečnosti na internetu, jak správně zacházet se svým účtem, o současné inflaci a nakonec ještě něco z historie peněz. Na závěr jsme si naše znalosti ověřili Číst dále …
Slyšíš toho budníčka?
Po dlouhých přípravách, kdy jsme ani nevěřili, že k tomu dojde, se uskutečnil náš zoologický kurz. I přesto, že se nám zprvu nikomu moc nechtělo, vše nakonec dopadlo nad naše očekávání dobře. Náš zookurz začal již v úterý odpoledne, kdy Číst dále …
MODELY SOUHVĚZDÍ
Ve třídě IV. NG jsme nedávno pracovali na projektu, při kterém jsme vyráběli svítící modely souhvězdí. Studenti použili jednoduché materiály, jako jsou víka od krabic, černou barvu a LED světýlka. Každý si vybral jedno konkrétní souhvězdí, které poté pečlivě ztvárnil Číst dále …
Vyhráli jsme Zlatý list
Tento víkend se nás šest kamarádů z primy zúčastnilo biologické soutěže Zlatý list. Pro výhru jsme museli udělat mnoho. Jít 3 km dlouhou stezku s otázkami, ohledně všeho, co patří do přírody. Přednášet před cizími lidmi prezentaci a věnovali jsme tomu Číst dále …
Postup do celostátního kola
Výsledky 2. kola přijímacího řízení
Úspěch v Office Aréně
Liga proti rakovině
31.5. Vernisáž
Bylo to MaSo! A my byli první!
MaSo je týmová matematická soutěž, kterou organizují studenti a přátelé Matematicko-fyzikální fakulty UK. Žáci počítají matematické příklady a řeší různé logické úlohy. Za jejich vyřešení pak mohou odehrávat tahy ve hře. Kromě samostatné činnosti je důležitá i koordinace a vzájemná Číst dále …
Druhé kolo přijímacího řízení
Studijní pobyt ve Zwieselu
Během druhého týdne se nám podařilo Německo lépe poznat. Ochutnali jsme německá klasická jídla, podívali se na výlety a ve škole jsme dostali iPady. IPady máme kvůli tomu, že se na škole od 8. třídy nepoužívají sešity. IPad tu dostane Číst dále …