ABE Portugalsko živě

Den 5

Náš poslední den jsme strávili celý ve škole prací na projektech, které jsme odpoledne prezentovali. Po zhlédnutí projektů ostatních skupin, jsme se vydali do místního obchodu nakoupit portugalské sladkosti. Večer na nás čekala tradiční večeře, kterou připravili rodiče studentů. Po večeři jsme se se všemi rozloučili, a tak zakončili náš užitý týden:)

Den 4

Náš čtvrtý den začal výjezdem do města Guimaraes. Tam jsme byli provedeni Palácem Dugues de Braganca, kde se konal i workshop středověkých tanců. Po přesunutí do Calvos jsme se společně naobědvali v krásném parku, zahráli si týmovou hru a poté pěšky došli zpátky do města Póvoa de Lanhoso.
Den jsme zakončili večeří v restauraci při sledování fotbalového zápasu mezi Portugalskem a Španělskem.

Den 3

Středeční den jsme každý začal jiným způsobem… Celé dopoledne jsme pilně pracovali v různých skupinách na svých úkolech, které jsme si domluvili už v úterý. Poté jsme se všichni opět sešli na obědě a vyrazili na výlet. Poznali jsme další zajímavá muzea, ale také jejich ulice plné obchodů. Den jsme zakončili příjemným koncertem pořádaným dětmi z hudebního kroužku.

Den 2

Úterní ráno začalo prací ve skupinách a domluvou na společných projektech. Poté následoval divadelní workshop, kde jsme si mimo jiné vyzkoušeli sehrát krátkou scénku s ostatními. Po obědě jsme vyrazili do města Braga na prohlídku divadla a centra města. Náš druhý den skončil společnou procházkou po pláži při západu slunce a večeří ve formě pikniku v parku.

Den 1

Náš první den začal tím, že jsme se všichni sešli v 8:30 ve škole. Jako první jsme si prošli školu a zahráli jsme si skupinové hry na seznámení. Poté jsme se přesunuli k prezentování škol a měst zúčastněných zemí. Po obědě následovala prohlídka města Póvoa de Lanhoso. Den jsme zakončili společným hraním fotbalu a večeří v místní restauraci.